Google je pustio Pandu, što se zapravo promijenilo?

Svrha Google Pande je da kažnjava sve stranice sa “lošom ili niskom kvalitetom sadržaja”. Google Pandu zanimaju kratki i nebitni sadržaji, bez značaja i dubine, kopirani članci koji nemaju nikakvu vrijednost za čitanje ili loše web stranice koje samo služe za zaradu kroz AdSense (MFA stranice). Google Panda radi na principu da upisuje negativne bodove web stranicama i tako ocjeni sajt kao negativan ako skupite određen broj negativnih bodova i vašu stranicu oslovi kao “stranicu loše kvalitete”.

Mada je još uvijek jako spora tako da nakon jednog ocjenjivanja potrebno joj je dva mjeseca da vas opet posjeti. Svi koji se bave Internet marketingom znaju da je Google trenutno u stanju velike algoritamske preobrazbe i da je Google Panda najveća promjena koju je ikada napravio. Google Panda novim je promjenama algoritama za pretraživanje dovela webmastere u vrlo nezgodan položaj ali će također stranice sa kvalitetnim sadržajem bolje pozicionirati. Nakon promjene algoritma ipak su zahvaćene i neke od popularnijih Internet stranica poput about.com, answer.com, brothersoft.com, ehow.com, ezinearticles.com te mnogo drugih.

Statistika je pokazala da su promjene utjecale na gotovo 90% pada u prometu i drastičnim padom pozicije na Google tražilici. Google je sam sebi zadao veliki izazov, a to je kako pokazati svojim korisnicima rezultate pretraživanja koji su zaista važni?

Tražilica je znatno evoluirala od svojeg stvaranja i u početku su meta tagovi i PageRank bili bitni faktori koji su određivali poziciju u rezultatima pretraživanja. Unatoč šoku u kojem su se našli webmasteri, Google Panda naravno može biti i vaš prijatelj. Vjerojatno kako stvari stoje vraćamo se počecima Internet marketinga i bit ćemo primorani pratiti trend i iznova kvalitetnije pristupiti sadržaju i organizaciji web stranica te blogova. Znamo da Panda najviše mrzi duplicirani sadržaj. Ako vam se već svidio nečiji članak, prepričajte ga originalno svojim riječima i objavite. Također optimizirajte stranicu da se brzo učitava i promovirajte sadržaj na društvenim mrežama.

Što više vremena korisnik provede na vašoj stranici to bolje za vas jer u protivnom ćete imati veći “Bounce rate” što će Panda naravno kazniti. Mišljenja su podijeljena, neki smatraju da je Google Panda odlična stvar da se stane u kraj svoj toj hrpi bezvrijednih stranica i rss agregator stranica dok neki su suprotnog mišljenja i smatraju da njihovi sajtovi ne bih trebali biti u grupi bezvrijednih niti da dobivaju negativne ocjene. Sa Google Pandom se ne možete boriti već jednostavno vaš zadatak je da radite, pišete i nudite ono što će vaše klijente učiniti zadovoljnim i sretnim i što će ih natjerati da vam se vrate.